Печелене на пари от интернет е толкова лесно и приятно, че не е за вярване. Вижте правилните начини за печалба и започнете да печелите още днес - от вкъщи!

 Директни реферали за ClixSense и NeoBux!

Зашеметяващ онлайн магазин за дамски и мъжки дрехи в България!


Здравейте приятели.
Днес реших да пиша за онлайн магазин за дамски и мъжки дрехи. Не за друго, просто защото много неща се насъбраха последно време от един хубав град в България - Варна!

Познавате ли красивата певица - Гери-Никол? Познавате я, направо ни убивааааааа... с новото си парче - музикално парче с Килата певец, отново от Варна! :)

Може би познавате и новия млад милионер, спечелил милионите от компютърната игра "Dota 2" - Иван Иванов? Също от Варна! Който доказа, че да следваш мечтата си е напълно реално явление!

Отново ще спомена, те са от Варна...

Нека се върнем на темата, която ме развалнува и ме накара да пиша за Варна и талантите и.

Преди няколко дни случайно попаднах на онлайн магазин - Fashionsko.bg и познайте какво, този магазин е създаден от Колю Колев отново във Варна - точно това ме провокира да пиша днес, защото извинявайте, но сякаш вселената се е съсредоточила в този красив български град.

Та за магазина - онлайн магазин, като онлайн магазин...
Може да се каже, че съм видял достатъчно в интернет, сайтове, онлайн магазини и какво ли не, но за да пиша за специален онлайн магазин значи ми е направило огромно впечатление и явно си струва вниманието.

Въпросния магазин за дрехи онлайн Fashionsko.bg изглежда страхотно, директно пиша - УНИКАЛЕН. Такъв вид, тип и изпълнение на онлайн магазин само може да значи, че не е еднодневка и е направен да радва окото, душата и настроението на всеки клиент. Не на последно място - регистриран е в търговския регистър и си е напълнолно сериозен и реален и може да се очаква напълно сериозно отношение - проучих...

Аз разбира се си го сложих в графа "предпочитани" и съм потенциален клиент на този магазин, само чакам да го дозаредят с още стока да мога да си избера повече неща. И както изглежда извън онлайн магазина - ясно се издава, че това е нещо велико за България.

Сами можете да си направите изводи от техния пореден клип, вижте какъв екшън, каква страст и какво Фешънско настроение лъха (както казват те - Фешънско настроение). А името на магазина е толкова зарибяващо, че.... "Фешънско". Напрактика, очевидно е какво да очакваме и какво ще ни предложи Fashionsko.bg  (екшън, страст, любов, wow ефект, настроение).  Аз настръхвам всеки път при прегледа на клипа!




Почти съм убеден, че усетихте тръпката само от едно видео, предполагам вече си мислите какво си имаме в българското онлайн пространство и какво ни предлага онлайн магазин Фешънско.бг

Препоръчвам Ви да го последвате (абонирате към него) още сега във всички социални мрежи за да сте постоянно с нова информация. Според мен тука се заформя нещо наистина невероятно.

Споделям и линковете им:

Линк към Онлайн магазина - https://fashionsko.bg

Линкове към социалните мрежи:





Надявам се и вие да останете изключително очаровани от всичко в този магазин. Някъде прочетох отзив във Facebook, на човек, който вече се е престрашил с поръчка, че обслужването им било доста професионално и забавно! Явно ще последват много свежи коментари. Е, скоро ще разбера и аз и ще споделя мнение относно обслужването. Мисля, че вече това е онлайн магазина за мен!

Благодаря, че отделихте внимание.  Доскоро.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Коментари с реферални линкове няма да се публикуват.